He broke your heart  
他傷了你的心
He took  your soul  
他帶走你的靈魂
You’re hurt inside 
你傷在心底
C‘ ause there’s a hole 
因為那兒有個缺口
You need some time 
你需要點時間
To be alone 
獨自一人
Then you will find 
然後你將發現
What you always know 
你一直都知道
I’m the one who really loves you baby 
我一直是那真正愛你的人,寶貝
I’ve been knocking at your door 
我會不斷敲你心門
As long as I’m living, I’ll be waiting 
在我死亡之前我會一直等待
As long as I’m breathing, I’ll be there 
直到我還有呼吸 我就在那兒
Whenever you call me, I’ll be waiting 
不論你何時呼喚 我將一直等待
Whenever you need me, I’ll be there 
只要你需要我 我就在那兒
I’ve seen you cry into the night 
我曾在夜裡看著你哭
I feel your pain 
我感受到你的苦痛
 Can I make it right 
我可以撫平它嗎
I realized there’s no end inside 
我明白還看不見終點
Yet still I’ll wait 
在這之前我仍將等待
For you to see the light 
直到你可以看見那抹光
I’m the one who really loves you baby 
我是那真正深愛你的人,寶貝
I can’t take it anymore 
我無法帶走我的愛

As long as I’m living, I’ll be waiting 
直到我死亡之前 我將一直等待
As long as I’m breathing, I’ll be there 
直到我還有呼吸 我就在那兒
Whenever you call me, I’ll be waiting 
不論你何時呼喚 我將一直等待
Whenever you need me, I’ll be there 
只要你需要我 我就在那兒
You are my only, I’ve ever known 
你是唯一那個 我知道的
You are my only, I’ve ever known 
你是唯一那個 我知道的
That makes me feel this way
在我認識的人中可以給我這種感覺的
Couldn't on my own 
我不再是我
I want to be with you, until we’re old 
我希望陪你到老
You have the love you need right in front of you 
那份你所渴求的愛正在你面前
Please come home 
請回家吧
 
As long as I’m living, I’ll be waiting 
直到我死亡之前 我將一直等待
As long as I’m breathing, I’ll be there 
直到我還有呼吸 我就在那兒
Whenever you call me, I’ll be waiting 
不論你何時呼喚 我將一直等待
Whenever you need me, I’ll be there 
只要你需要我 我就在那兒
 

As long as I’m living, I’ll be waiting 
直到我死亡之前 我將一直等待
As long as I’m breathing, I’ll be there 
直到我還有呼吸 我就在那兒
Whenever you call me, I’ll be waiting 
不論你何時呼喚 我將一直等待
Whenever you need me, I’ll be there 
只要你需要我 我就在那兒

arrow
arrow
    全站熱搜

    aprilcat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()