close





True Colors
Lyrics:Steinberg Music:Kelly 
Artist:Phil Collins/Babyface

You with the sad eyes 你有一雙悲傷的眼睛
Don't be discouraged 不要缺少勇氣
Oh I realize 我能瞭解的
It's hard to take courage 鼓起勇氣相當地難
In a world full of people 在這個充滿人群的世界裡
You can lose sight of it all 你可以全部都視而不見
And the darkness, inside you 讓黑暗的悲傷在你心裡
Can make you feel so small 而且讓你感到相當渺小

But I see your true colors 但我看見了你真實的色彩
Shining through 如此閃耀
I see your true colors 我能看見你真實的色彩
And that's why I love you 那就是我愛你的原因
So don't be afraid to let them show 所以不要害怕讓在他們面前展現
Your true colors 你真實的色彩
True colors are beautiful, 真實的色彩如此地美麗
Like a rainbow 像一道彩虹

Show me a smile then, 請對我微笑
Don't be unhappy, can't remember 不要如此不開心,而且不要忘了
When I last saw you laughing 我上次看見的那個笑容
If this world makes you crazy 如果這個世界讓你快瘋狂
And you've taken all you can bear 而且你已經快承受不住了
You call me up 撥通電話給我
Because you know I'll be there 因為你知道我永遠都在這裡

And I'll see your true colors 我看見你真實的色彩
Shining through 如此閃耀
I see your true colors 我能看見你真實的色彩
And that's why I love you 所以我如此地愛你
So don't be afraid to let them show 所以不要害怕在他們面前展現出來
Your true colors 你真實的色彩
True colors are beautiful, 多麼美麗
Like a rainbow 像極了一道彩虹

So sad eyes Discouraged now Realize 失去勇氣的悲傷雙眼如今已經明白

When this world makes you crazy 當這個世界讓你快要瘋狂
And you've taken all you can bear 而且超過你能承受的時候
You call me up 撥通電話給我
Because you know I'll be there 因為你知道我會一直在這裡

And I'll see your true colors 我看見你真實的色彩
Shining through 如此閃耀
I see your true colors 我看見你真實的色彩
And that's why I love you 這就是為何我如此愛你
So don't be afraid to let them show 所以不要害怕向他們展現
Your true colors 你真實的色彩
True colors, true colors 最真實的色彩

Cos there's a shining through 因為它如此地閃耀
I see your true colors 所以我能看見你真實的色彩
And that's why I love you 這就是為何我如此愛你
So don't be afraid to let them show 所以不要害怕向他們展現
Your true colors, true colors 你真實的色彩
True colors are beautiful, 如此美麗地
Beautiful, like a rainbow 像一道彩虹

arrow
arrow
    全站熱搜

    aprilcat 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()